http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8ff3da0d1abce34d1.gif
زیــبا ترین پست




نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:12---14 دی 1392
عالی بود

پسرخاکی
ساعت12:51---11 آذر 1392
ﺍﻟـــــﻮ ﺧـــــﺪﺍ ﺟـــــــﻮن ﻣـَﮕـﻪ ﺩُﻧﯿــﺎﺭﻭ ﻧﯿـﺎﻓـﺮﯾـﺪﯼ ﺗـﺎ ﺑـَـﻨـﺪﻩ ﻫﺎﺗـﻮ ﺍﻣﺘـﺤـﺎﻥ ﮐﻨـﯽ؟ ﺑــَﻌﻀﯿـﺎ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﺭﺍﺣـَـﺖ ﺩِﻝ ﻣﯿـﺸـﮑـﻮﻧـﻦ! ﺑــﻪ ﮔـﺮﯾــﻪ ﮐﺮﺩﻥ هــم ﻣﯿـﺨﻨـﺪﻥ! ﺑـﻌـﻀﯿـﺎ ﺧـﻮﺍﺏ بـقیـه رو میــگیــرن ﻭﻟــﯽ ﺧـﻮﺩﺷـﻮﻥ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿـﺨـﻮﺍﺑــﻦ! ﺑــَـﻌﻀـﯿـﺎ ﺑـﺎ ﺣــﺮﻓﺎﺷـﻮﻥ ﺍﺷـک آدمـو ﺩﺭﻣـﯿـﺎﺭﻥ! ﺧـُـﺪﺍ ﭼـِـﺮﺍ ﻫــﯿـﭽـﯽ ﺑـﻬـﺸــﻮﻥ ﻧـِـﻤﯿــﮕـﯽ؟



[گل][گل][گل]








پاسخ:قشنگ بود ممنون داداش بازم سر بزن


معصومه
ساعت21:28---10 آذر 1392
نظر دادم یادمم نرفت خخخخخخخخخخخ
پاسخ:هههههه مر30 بازم سر بزن


فاطمه
ساعت20:11---10 آذر 1392
سر میز شام به یادت می افتم!







بغض میکنم!







اشک در چشمانم حلقه می زند!







همه با تعجب نگاهم می کنند...







لبخند میزنم و می گویم:







چقدر داغ بود...!!!
پاسخ:لایک ممنون بازم سر بزن


elham
ساعت19:38---10 آذر 1392
نگا کن فقط با نگا کردنت

منو تو چه رویایی انداختی

به هرچی ندارم ازت راضی ام

تو این زندگی رو برام ساختی

به من فرصت هم زبونی بده

به من که یه عمره بهت باختم

واسه چند لحظه خرابش نکن

بتی رو که یک عمر ازت ساختم
پاسخ:ممنون قشنگ بود بازم سر بزن


پسرخاکی
ساعت14:23---9 آذر 1392
خدایا من دلم را صابون زدم به عشق او چشمانم چرا میسوزد...؟؟؟!!!






پاسخ:متن قشنگی بود ممنون


پسرخاکی
ساعت14:21---9 آذر 1392
گفتی تا انگشت های دستت رو بشماری برمیگردم،کجایی؟؟ که از مردم شهر انگشت گدایی میکنم....
پاسخ:لایک داش قشنگ بود ممنون


پسرخاکی
ساعت11:49---9 آذر 1392
פֿـــ ـاڪــ ـے פֿـــ ـاڪــ ـے ام. . .



آنچـــ ـناטּ زمیــ ــنم زבنــ ـב،ڪــ ــہ بایـــ ــב تـ ــا آפֿـــر عمـــ ــر؛



פֿـــوבم را بتـــ ـڪانــ ـم . . .!!


پاسخ:WOoOoOwعالی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 آبان 1398 21:49 |- ғᾄʀἷḋ -|

ϰ-†нêmê§